fredag 16 december 2011

Luciabal på Medicinska Föreningen

I tisdags var det dags att dra på sig finkläderna igen! Det var luciabal hos MF. Pappsen var snäll och körde oss dit. Det började redan 17.30 så det var bara hem och vända efter jobbet.

Jag var lite orolig att jag inte skulle gå upp en bra håruppsättning utan assistans (jag fick så bra hjälp av Anna senast), men det gick rätt bra! Min frisör tipsade mig om såna där hår-dounuts, så jag hade en sån för att få lite volym.

Balen var väldigt trevlig. Jag träffade Sophia som jag läste basår med för en halv evighet sen! Jättekul att se henne igen! Middagen startade vid 7-tiden och var klar 00.10. Det var lite långt att sitta, men maten var supergod, sällskapet trevligt och underhållningen var underhållande!

Eftersom middagen blev så sen så stannade vi inte så länge efter den, jag skulle ju upp halv 7 dagen efter och jobba.

Här är iaf en bild på mig och Micke innan middagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar