tisdag 29 maj 2012

Svamp- och frukttork

Jag vet inte vad jag tycker om företag som skickar varor direkt i produktförpackningen, men jag ska väl vara glad att jag överhuvudtaget fick min frukttork. Efter 16 dagar (11 arbetsdagar). Fast det står 2-4 arbetsdagar på hemsidan. Men å andra sidan står det inte på hemsidan att de har skickat produkten än.

Det känns lite dumsnålt att inte leverera varan i en ytterkartong. En frukttork är en typisk köksapparat som man vill kunna lägga undan när man inte använder den, eftersom den är rätt stor och man kanske inte använder den så ofta.

Nåja, jag får väl lägga undan den i min fula, trasiga, tejpade och lite skitiga låda. Tack Ljud & Bild, jag kommer aldrig mer köpa något från er :)

Jag hoppas iaf att den gör jobbet. Tanken är att vi ska torka lite frukt och grönsaker att ha med på vandringen i sommar!

2 kommentarer:

  1. oh vad kul med en frukttorkt! (: Det är jättegott med torkade äppelringar!

    SvaraRadera
  2. Åh! Det måste vi testa då :D

    SvaraRadera